موبایلینگ

همه چیز درباره موبایل اندروید، iOS، تبلت و ...

موبایلینگ

همه چیز درباره موبایل اندروید، iOS، تبلت و ...

  • ۰
  • ۰

شکرت اسکوئر انیکس به تازگی سیستم مورد نیاز بازی ها و پیشنهادی جدیدترین بسته الحاقی بازی Final Fantasy 14 به نام «Endwalker» را مشخص کرد. در کنار این بسته سازندگان یک benchmark tool را نیز به مخاطبان ارائه می‌کنند تا کیفیت اجرایی بازی روی سیستم خود را بررسی کنند. 

 

زمان زیادی تا انتشار جدیدترین بسته گسترش دهنده بازی قاینال فانتزی ۱۴ یعنی Endwalker  باقی نمانده‌است و با کذر زمان و نزدیک‌تر شدن زمان انتشار این بسته، سازندگان اطلاعات و جزئیات تازه‌ای از بازی را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند. ساعاتی پیش شرکت اسکوئر انیکس حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای این بسته گستش دهنده را مشخص کرد. در کنار عرضه این بسته، تیم سازنده بازی یک benchmark tool را نیز به رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا بتوانند کیفیت اجرایی بازی روی سیستم خود را اندازه گیزی کنند.

در کنار تمامی این موارد سازندگان امکان ساخت شخصیت‌های جدید را نیز به بازیکنان ارائه می‌دهند تا آن‌ها بتوانند با ویژگی‌ها و توانمندی‌های نژادهای جدیدی که با این بسته به بازی اضافه می‌شوند را بررسی و تجربه کنند. حداقل سیستم مورد نیاز بازی شامل یک پردازنده Intel Core-i5 2.4GHz یا قدتمندتر، چهار گیگابایت رم و کارت گرافیک  Geforce GTX 750 یا Radeon R7 260X است. با یک سیستم با چنین مشخصاتی می‌توان بازی را با رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ اجرا نمود. سیستم پیشنهادی بازی شامل پردازنده Intel Core-i7 3 GHz، هشت گیگابایت رم و کارت گرافیک GeForce GTX 970 یا Radeon RX 480 است. بازی روی این سیستم با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ اجرا می‌شود.

بسته الحاقی Endwalker چهارشنبه سوم آذرماه سال جاری (۲۳ام نوامبر ۲۰۲۱) برای پلتفرم‌های PS4 ،PS5 و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

  • ۰۰/۰۵/۲۶
  • پریا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی