موبایلینگ

همه چیز درباره موبایل اندروید، iOS، تبلت و ...

موبایلینگ

همه چیز درباره موبایل اندروید، iOS، تبلت و ...

  • ۰
  • ۰

برخی از یوتیوبرها و استریمرهای معروف اخیرا موفق شده‌اند به کامپیوتر دستی شرکت ولو دسترسی پیدا کنند و طی‌ ویدیوهایی بازخوردهای اولیه خود را از بررسی استیم دک منتشر کردند. در این ویدیو ها بازی‌ های مختلفی اعم از ویچر ۳ و Doom Eternal روی این دستگاه اجرا می‌شوند.

 

 

از چند پیش و زمانی که شرکت ولو از کنسول دستی خود، Steam Deck رونمایی کرده‌ است، دائما و در مصاحبه‌ها و کنفرانس‌های مختلفی خبر از قدرت بالای این کنسول و توانایی آن برای اجرای تمامی بازی‌ها سخن می‌گوید. به گفته مسئولان بخش فنی و طراحی تمامی بازی‌هایی که طی سا‌ل‌ها تست و بررسی این دستگاه عرضه شده‌اند، به راحتی روی Steam Deck اجرا می‌شود و به اعتقاد مهندس طراح دستگاه، استیم دک حتی برای اجرای بازی‌های چند سال آینده نیز هیچ مشکلی ندارد. با تمام این تفاسیر هچگاه عملکرد این دستگاه را به صورت عینی مشاهده نکرده بودیم. البته تا الان زیرا که برخی از یوتیوبرها امکان تهیه و بررسی این دستگاه را پیدا کرده‌اند.

برخی کانال‌های مشهور یوتیوب مانند The Verge ،Giant Bomb ،Linus Tech Tips و Adam Savage اخیرا ویدیوهای خود را در این مورد آپلود کرده‌اند. آن‌ها بازی‌های قدیمی و جدید زیادی را در بررسی استیم دک جای داده‌اند. بازی‌هایی مانند The Witcher 3 ،Hades ،Doom Eternal ،Control و Ori and the Will of the Wisps که هر کدام از حیث گرافیک فنی یا هنری زبانزد هستند ظاهرا روی این دستگاه به راحتی اجرا می‌شوند، بدون اینکه نیازی به کاهش چشمگیر کیفیت بصری یا صوتی باشد. برای مشاهده تریلر بازی ها می توانید به سایت دنیای بازی مراجعه کنید. 

  • ۰۰/۰۵/۲۶
  • پریا احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی